Efendim?!? Nerde işlem yok dedin?

Login or register to tag items

3 reacties

11
Ağu

dumrrrrrrrrrrr

pinkfloyd2 kullanıcısının resmi

orda işlem olmadııı kesin

15
Eki

gecenlerde bana da

usmenaga kullanıcısının resmi

gecenlerde bana da "bilgisayarınız kısır döngüye girmiştir, çıkmak için bir tuşa basınız diye bişi rica etti..hani kısır döngüydü diye içimden küfür ettim ama tuşada bastım.. bu seferde "bu işlem yürütülemedi" deyip mavi değil artık siyah ekran vermişti.. bi kaç uğraştan sonra açılıncada "bilgisayarınız çok ciddi bir hatadan kurtarıldı" diye övündü.. ulan sanki ben soktum o hataya da kurtarmış gibi sevinip böbürleniyo.. yapar efendim.. bu bilgisayar milletinden herşey beklenir.. borunun ucunuda göremez. =)

15
Eki

haha haha : ) yok böle bi

theunforgiven22 kullanıcısının resmi

haha haha : )
yok böle bi uyarı ya, koptum okudugumda