Puma'nın Billboard Reklamları...

Login or register to tag items

5 reacties

16
Ağu

spor

kocak kullanıcısının resmi

bence burda anlatılmak istenen şey, puma marka spor ayakkabısı ile her türlü sporu yapabilirsiniz =))))

18
Tem

kızın bacağındakide

vasko kullanıcısının resmi

kızın bacağındakide reklama tam uymuş Dil Çıkaran

16
Eki

ıyy Puma

Nymph87 kullanıcısının resmi

bu bi kampanya aslında, aynen bu pozısyonda fakat farklı kısılerın olduu bı suru Puma reklamı var daha.. Puma'yla ilgili bi proje yapmıstım da =)ama kampanya basarılı olamadı haberınız olsunn cunku reklamda amac sadece dikkat cekmek diil dogru iletişimi saglamak ve yaratıcı olmak. hem cinselliği içeren hem de yaratıcı olan bi sürü reklam var, Puma'nınki biraz özenti kaçmış

27
Eyl

bilelim de ona göre

zeynox kullanıcısının resmi

bilemedim şimdi artı mı veriyim eksi mi... artı verdim billet görsün de öğrensin diye. sadece eğitim amaçlı yani.

25
Eyl

vay be.. ben esas bu

usmenaga kullanıcısının resmi

vay be.. ben esas bu reklamın akıbetini merak ettim.. acaba kaldırıldı mı? yoksa özgürlük deyipte orda durmaya devam mı etti.. ama hepsi bi yana reklam amacına ulaşıyor.. dikkat çekici..!