Video

Futbol maçındaki sağlık görevlileri...

608.jpg
Bir insan bu kadar da talihsiz olamaz! Adam sakatlandığına mı üzülsün yoksa başına gelenlere mi... Yazık olmuş futbolcuya. Nerden sakatlandım ben yahu; diyordur herhalde. Neyse anlatayım sana biraz olayı. İzleyince nasıl olsa daha da kopacaksın zaten. Bu olayın başrol oyuncuları sağlık görevlileri... Sağlık görevlilerinden birisi o kadar güzel sedye taşıyor ki... Taşımaya çalışıyor desek daha doğru olur herhalde. Futbolcu, sağlık görevlisinin elinden neler çekiyor neler. Sağlık görevlisi sedyeyi bir türlü nasıl kaldıracağını tutturamıyor. Hal böyle olunca da komedi başlıyor.

Çakmakların Kralı: Zippo Şov...

495.jpg
Ateşi bulmak için uğraşan insanlar, buldukları şeyin küçük, metal bir kutunun içine hapsedilip sadece bir parmak hareketiyle kontrol edildiğini ve bunu yapanların daha da ileriye gidip oyunlar, şovlar gerçekleştirdiklerini görseler ne düşünürlerdi acaba... Birazdan çok ilginç bir siteye gireceksin. Efsanevi çakmak markası zippo ile artistik numaralar yapmayı yaşam felsefesi haline getirmiş insanların buluştuğu bir site bu. En basitinden en zoruna kadar pek çok numara bu sitede mevcut. Şimdi sıkı dur! Çünkü iş burada bitmiyor.

Paris Bu Sefer Pek Bir Baharatlı...

494.jpg
Paris Hilton ne yapsa, ne söylese, nereye gitse olay oluyor, olmaya da devam ediyor. Onu bu kadar sansasyonel yapan serveti mi yoksa güzelliği mi bilemeyiz ama ilginç bir şekilde bu kız sürekli gündemde. Verdiğim adreste Paris Hilton'un başrolünü oynadığı bir reklam filmi bulacaksın. Daha doğrusu çekilen reklam filmiyle ilgili herşeyi öğrenebileceğin bir siteye doğru yolculuğa çıkacaksın. Fotoğraflar, yazılar, resimler ve tabiiki videolar. Siteye girdiğinde reklamı izlemek için yapman gereken tek şey Video Gallery kısmında 'Play' işaretine tıklamak ve biraz beklemek.

Manyaklık İle Müziğin Yaratıcı Sentezi...

467.jpg
İki rahatsız arkadaşımız geçmişler webcamin karşısına açmışlar müziği de... Başta çok sakinler. "Bu ne ya?" derken bomba geliyor ve birden şarkıyla birlikte kafa sallamaya başlıyorlar. Daha sonraki olaylar hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum. Çünkü o zaman olayın hiç bir esprisi kalmaz. İşin tadını kaçırmak istemem :) Bizim ülkemizde de böyle cevherler var ama çok piyasaya çıkmıyorlar, sanırım utanıyorlar yeteneklerini sergilemeye. Bağlantın yavaşsa video biraz takılma yapabilir. Eğer takılma olursa sesi kapat görüntüyü de arkaya al yani hiç izleme bence.
Tags:

Çıplaklık Üzerine...

135.jpg
Reklam dahilerinin yeni ürünlerinden biri... Çıplaklık kavramı şimdikine göre tam ters olsaydı nasıl olurdu hiç düşündün mü? Yani insanlar çıplak gezselerdi, birşeyler giymek ayıp sayılsaydı. Cinsellik, soyunarak değilde giyinerek icra edilseydi... Levi's firmasının son reklam videosunu izle, bu reklamı yapanları alkışlayacaksın. Linke sağ tıklayıp "Hedefi Farklı Kaydet / Save Taget As" seçeneği ile download edebilirsin...

Cem Özer'li Evy Lady Reklamı Çalıntı Çıktı!

123.jpg
Televizyonlarda uzun süredir seyrettiğin, hani kırmızılar giyinmiş Cem Özer'in hanımların malum gününü canlandırdığı ve sürekli sopa yediği bir reklam filmi var ya. İşte o reklam filminin, EVAX reklamından çalıntı olduğu ortaya çıktı. Beyler bari bunu çalmayın. Çok yaratıcı olmaya gerek yok! Malzeme bol... Linke sağ tıklayıp "Hedefi Farklı Kaydet / Save Taget As" seçeneği ile download edebilirsin...

Futbolun Büyüsü...

024.jpg
Upuzun maçların öyle birkaç saniyesi vardır ki, insanı kendinden geçirir. Güzel bir çalım, bir şut ya da bir kurtarış... İşte bu tür futbol harikalarını görebileceğin harika bir adres... Dosyalar zip formatında ve çok büyük değil... Fazla bir şey yok ama yine de futbolla biraz ilgiliysen, bu videoları çok seveceksin...

Bir Japon kıçını nasıl yıkar?

020.jpg
İnsan japon olunca kıçını yıkamak için çok özel sistem kullanıyor tabi. Adamlar özel klozet yapmış ama bence daha iyi bir tasarım yapılabilirmiş. Yani ne biliyim düzeneğin ani çalışması durumunda büyük problemler meydana gelebilir gibime geldi... Flash içine gömülmüş kısa bir video. Hemen açılmayabilir, o yüzden sayfa açılınca biraz bekle...



Admin'den not: Bu ne lan? Gülen)) Türkiye henüz hazır değil böyle bir sisteme! Sıçarken deliği tutturamayan adamın eline bu teknolojiyi verirlerse neler olur düşünmek bile istemiyorum...

İçeriği paylaş